Tuesday, September 1, 2009

Persiapan Ambang Merdeka


salam..
ini antara rantai amabang merdeka... kat UKM
memang besar giler dewan nyer.. memang kali pertama aku sambut merdeka kat dewan sebesar UKM nie..
dulu ada jugak aku baca puisi kat UPM.. sajak tentang P ramlee.. masa kembara puisi IPT.. zaman jadi mahasiswa dulu..

masa raptai nie.. memang seronok sebab tak ada deklamator lain
aku ngan penyair jer.. serta ada persembahan trio kelab teater rimba.. pegawai yang bertugas plak cukup baik dan sangat sangat bagus menjaga kebajikan pemuisinyer.. encik bong nie.. memang dah sinonim dengan teater dan aku plak baru jumpa dia..

madan pun ikut jugak .. cume masa tu dia tak berapa sihat sangat.. ye la.. sibuk dengan kerje yang menimbun kat opis
balik umah demam.. tapi sebab semangat.. dia datang bagi support kat aku..



No comments: