Monday, April 27, 2009

Suria menyinsing pagi..

salam..
fajar suria pagi..
menentukan aku bangkit dengan gagah
terburu aku menyejar kudapan.. kononyer untuk mereka yang membantu aku nanti..
semalam..
selain suria.. mirul ngan soleh..
cikgu azwan dan shaari pun turut tolong
mamat ngan moon datang lewat sikit
tapi family aku punya cepat datang
memang aku sayang sangat mak ngan ayah
kenkadang aku nie emosi jugak sebab mak suke amek
makanan yang tak elok dari umah aku
betul jugak.. aku nie membazir
barang tak abis..
lepas nie aku nak berjimat sikit
hehehhe

1 trip ke bangi, 2 trip ke PJ,
3 trip ke Pj naik myvi
punya lah banyak barang aku
memang aku kena beli banglo dah lepas nie..
aku memang nak kumpul duit
target nak beli umah kat area Pj atau KL nie..
kena dah beli
sebab aku kena fikir masa depan sikit
bile kahwin nanti dah senang.. ada umah
umur macam aku nie.. dah sepatutnya ada rumah dah..

hari nie aku makan kueh jer..
malam tadi dok makan chekin chop.. ngan geng geng gabass aku..
hehehhe
memang ngantok..
walaupun tak der letrik..
aku tido dengan nyenyaknyer..
best giler..

ok..
hari nie aku nak jumpa bebudak sem 1 &2..
nak mintak dan ajarkan diorang kior..
aku libatkan semua dalam kior tu..
untuk pelancaran kelab seni nanti tu..
KES akan ke Pj sekarang..

No comments: