Monday, February 8, 2010

Pagi Yang Sengaja Ceria

salam
pagi nie aku bangun terasa berat sikit perasaan rajin nie
entahlah
mungkin semalam sampai jam 12.30 malam berlatih pantun dengan bebudak nie
terasa plak bahang pertandingan

ok ya..
khamis nie ada sambutan maulidur rasul peringkat KKTM Pj
aku just jadi ajk sepanduk jer..
urus kan penghasilan sepanduk
dan kos memang aku la keluarkan
nak claim kemudian yang ala ala letih sikit nie

pagi nie
aku kena ceriakan diri..
ye la.. sapa yang nak ceriakan diri aku kalau tak aku sendiri
kita yang kena berfikiran positif dan menganggap setiap
inci langkah dalam kerja seharian sesuatu yang menyeronokkan..
aku memang seronok keje kat PJ nie
semua yang aku buat menjadi dan aku suka dengan bebudak kat sini
baik dan semua ikut cakap..
cuma..
aku rinduuuuuu kengkawan lama..
shaja.. siti.. fida.. merina.. azlan.. intan zeline dan juga NORA..
memang kengkawan nie buat aku gembira dan seronok kat sana..
memang susah dan senang sama dirasa..
aku memang boleh sebak bile ingat saat saat manis bersama diorang tu..
hehhehe

insyaallah..
aku akan datang melawat kalian..

No comments: