Tuesday, September 7, 2010

Lagu Pilihan Minggu Ini

salam..
malam nie aku baru sahaja hantar bebudak klate naik bah" (Bas) dari kolej ke KB..
terasa sayu sangat ada semangat nak balik kelantan..
memang aku teringin nak balik kelantan..
tapi umah sapa?
hmmm

bile aku godeh godeh PC nie..
aku terbukak plak lagu dan vedio yang ada dalam nie
lagu nya tajuk "egokah aku"
best sangat..
cuma lirik dia sedih sikit la..

ini satu gambar masa aku baca sajak kat MARA
ada sikit gemuruh yang menyentuh kalbu,.,.

ini liriknya

**********
Egokah aku
**********
Ku tak pernah merasa
Gundah di hatiku, ketika denganmu
Saat kau, kau belai rambutku
Kau temani aku, kau basuh lukaku

Kini semua berlalu
Karena engkau tak memilihku
Salahkah aku mencintaimu
Walau ku tahu ku tak di hatimu
Egokah aku memilikimu
Walau ku tahu kau tak memilihku
Ku harap Tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu
Sadarkah kini ku tak rela
Imanku telah sirna
Mimpiku tak nyata
Kini semua berlalu
Karena engkau tak memilihku
Salahkah aku mencintaimu
Walau ku tahu ku tak di hatimu
Egokah aku memilikimu
Walau ku tahu kau tak memilihku
Ku harap Tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu
Ku harap Tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu

No comments: