Monday, December 14, 2009

Baby Baru Dalam Hidup Aku


salam..
semalam aku dah pembayaran 2300 kat sedan sebab jual hset yang aku tak sangka belinyer..
ye la.. tetibe je rasa nak beli.. aku beli..
punya lah aku tak merancang perbelanjaan..
memang aku nie tak senang ada duit lebih..
aku harap.. dengan ada nyer baby baru nie..
aku akan lebih teransang untuk lebih fokus kepada kerjaya dan lebih bersemangat dalam mencapai cita cita..

hari nie keje aku hura hara jugak..
pagi aku sebuk nak kemas dan mintak tolong zul tolong betul kan internet aku nie
alhamdullillah..
mudah keje ngan zul nie
orangnyer ringan tulang..
aku makan kat nasik kukus.. sedap giler..
ye la.. lepas makan.. aku terus carik bahan nak buat tugasan.. esok nak hantar..
memang aku tak buat apa apa lagik sampai sekarang

housemet aku tak dak kat umah
nasib ada mirul..
teman aku kat umah..
tu lah kisahnyer..

kul 3.. aku g meeting MSR yang bakal berlangsung 28 disember nie..
tak sabar nak buat kursus kepimpinan fasilitator kat bebudak MPP..

kul 5.. aku jenuh mencari bella
sampai semua orang aku tanya
nak dekat sejam jugak.. bella hilang
last last jumpa kat tingkat 6 dok tepi lip atas ti9ngkat
aku betul rindu kat bella dan risau kalau bela dicurik orang yang buat wayering tu..

kul 7 mirul datang
aku dah basuh toilet yang teramat busuk.. bella punya tempat berak..

aku nak plan nak masak apa malam nie..
tak tahu nak masak apa yang sesuai malam nie.. yang boleh diet jugak..
aku nak kempeskan perut nie
nak kawen kena lah jaga badan..
tulahh dia..

No comments: