Wednesday, December 16, 2009

Percayalah : siti nurhaliza


salam..
teringat aku pada lagu nie zaamn dulu dulu..
ye la.. lagu yang menggemilangkan siti.. hmm
teringat zaman aku baru baru keje kat indera mahkota..
duduk bujang dan penuh cabaran
masa tu aku memang cekal dan berkorban dengan banyak sekali..

sekarang lagu bermain main dari benak aku..
ini lirik dia..

Suasana sepi begini

Panahan rindu menusuk hati

Tak mungkin kau sedari

Lantas ku titip puisi kasih

Agar gelora tidak merintih

Sengsara pun menyisih

Dengarkanlah suara hati

Moga dikau mampu mengerti

Cinta hadir tanpa ku rasa simpati

Korus

Percayalah

Kasihmu lama tersulam

Di ruang paling dalam

Terlalu jauh tak terselam

Ku akui

Dugaan datang jua pergi

Rela ku menghadapi

Dengan harapan suci

Doa bersemi

Kasih

Usah bak suria kau hadir

Persis ombak memukul ke sisir

Bimbang cinta terusir

Kerna rindu pastikan lahir

Airmata setia mengalir

Berjanjilah ia tak mungkin kan berakhir

Oh oh...

Percayalah...

gambar tu.. gambar kawen anak murid aku.. ini wife dia.. tui lah dia.. anak murid pun dah kawen..

1 comment:

Unknown said...

sabarlah temanku.. akan tiba juga jodohmu.. bila dah jumpa mrs Right.. don't forget to jemput kami ek..