Tuesday, September 1, 2009

Bella TOM BOY !!



salam
ini kisah kucing aku bella
budaknyer memang kiut
memang ikut peraturan kalau kencing dan berak..
kalau tak ikut.. aku kurung kat jamban seharian..
biar dia melalak pun aku tak kisah..

si bella nie.. memang suke ikut orang jalan

tapi sekarang .. dia dah tak ikut aku dah
sebab hari tu aku terpijak dia
nasib tak koma kucing aku nie
kisahnyer.. si bella nie dah makan udang yang madan house meet aku beli..
ye la.. pagi pagi je dah hilang
keje sapa lagik
si bella la..

si bela nie suke sangat melaram kat depan aku ngan madan
suke plak gigit kaki..
lepas minum mesti tido dan dia nie tak suke makan friskiss..
dia nak makan ikan goreng juga
hati goreng pun dia suke..
hehehehhe
aku memang sayang kat si bella nie
teman aku kat umah,....

No comments: