Tuesday, September 1, 2009

Ikan Bawal Sajian Berbuka


ini antara babak menarik semalam
buke puasa ngan mirul ngan soleh..
madan sebuk bersihkan aquarium dia tu...
sesambil aku masak masak kat dapor
nasib lah budak mirul ngan soleh rajin didapor..
hehhehehe
banyak betul makanan
si soleh banyak betul bawak kueh
mirul bawak speacial ikan bawal kukus
sedappppp giler
memang ragu ragu mulanya dia masak..
tapi aku nak test dia masak nanti..

semalam.. tu kami g jalan pudu
beli ikan tiger fish kuning..
pastu beli udang hidup 3 ekor..
pastu beli macam macam lagi..
aku enjoy jer..

pastu kami g beli baju kat jualan gudang timberland..
murah jugak baju dan kasut kat sana.. dalam 100 - 200
mad borong sampai 600 belanjanyer..
nak sakit tangan aku angkat baju ngan kasut dia..
nasib tak berbuke poser..
hehehhe

pastu kami beli gulai kawah kat pantai dalam..
memang best beli
makan tak abis pun..

rabu nie.. aku nak g nikko..
tq apez sebab ingat kami..
so.. hari nie selasa aku puasa sampai esok
nak makan puas puas
hehehehhe
tak elok tu.. tak dapat nikmat puasa..
lepas makan mesti tersandar punyer...

si.. bella macam biasa...
hari tu terceret kat carpet
sebab dia nak berak.. tapi madan kat dalam bilik air
so.. dia buang je la kat mana mana yang dia suke..
hehehhehe

aku rasa bahagia sangat sekarang
hidup dengan aman dan aku senantiasa bersyukur pada kekasih ku..
kerna percaya pada cinta kami...

No comments: