Saturday, October 24, 2009

Konvokesyam KPM se Malaysia - Seri Negeri MELAKA - 24 okt 2009











salam..
hari nie aku ke MELAKA bersempena aku nak meraikan kejayaan mirul.. dapat konvo..
memang terharu aku tengok mirull dah macam adek sendiri..
masa sampai sana aku tak leh masuk
mujurlah ada fitrina.. yang ada pass masuk
dapat lah aku tengok perakan graduan..

sebelum ke Melaka.. aku stay kat Hotel PNB Ilham Resort kat port dickson..
semalaman ngan mad.. memang best sangat dok sana.. tenang dan makanannyer sedap..
pagik tu jenuh nak carik bunga untuk mirul..
aku beli je kat gerai bunga kat situ
mirul nie romantik dan sentimental orangnyer
bunga tu dah jadi jiwa dia.. heheheh
aku bagi kat mirul masa terserempak kat toilet pintu masuk
memang suprise...
.. terasa seronok sangat
teringat aku konvo kat UPM dulu..
tahun depan aku konvo MASTER..
PHD 2 tahun lagik..

so.. masa kat dewan KONVO.. dok bergambar tak ingat dunia..
seronok sangat ngan students aku dulu dulu
gembira gile aku..
nie gambar kenangan pagi tadi..

No comments: