Tuesday, October 20, 2009

Zee Avi - KANTOI

salam..
hari nie sekali lagik aku membizikan diri
tapi kepala aku masih pening sebab nak demam kot
tekak dah semakin sakit
ada banyak keje aku nak buat

1. siapkan pasukan koir
2. jumpa sukarelawan
3. hadiri mesyuarat
4. marking paper
5. buat raptai
6. buat sajak
7. contact sabah MARA
8. call KEKWA sabah
9. call BSM - Puan Raja
10. mohon cuti next week
11. buat surat ke MARA
12. call kekwa suruh amek piala
13. buat pantun lagik (nasib lola bantu)
14.buat air bebudak esok
15.laporan pilihanraya
16. surat pindah umah
17. amek baju melayu hitam
18. call ustaz ngan kak shima - email kat KJ soft copy
19. study software Business

memang banyak kalau aku list kan
esok kena buat kat diari.. yang dah setel aku akan terus potong..

malam nie aku entah kenapa asyik dengar satu lagu yang boleh katakan baru
bile tengok lagu tu tajuk nyer KANTOI
cara nyanyian penyanyi nie memang unik
semamng macam nora jone.. tapi tak berapa merdu dan cara nyanyi macam cakap
memang lain dah lain..
tulah madan..
yang minat sangat lagu tu..

aku tido hari nie...

No comments: