Wednesday, May 26, 2010

JUARA..... itulah yang paling menyenyuh jiwa..

salam..

"Naib johan dimenangi oleh Lembing Berbisa"
aku terus mengangkat tangan walaupun nama Naib johan yang diumumkan terlebih dahulu
sebab aku dah tahu.. sah sah lah yang JOHAN dimenangi oleh kumpulan aku
Kumpulan Sumpit Beracun..
bebudak aku pun memang dah faham tentang kemenangan ini..
bebudak datang serbu aku dan peluk aku macam ala ala menang olimpik plak..
bebudak cuba nak julang aku.. tapi bile tengok aku yang dah 100 kilo nie..
alamat patah lah tulang diorang yang nak angkat.. jadi semua salam cium tangan dan pelok aku ramai ramai.
memang aku dapat rasakan bebudak aku memang menghargai aku..
siap nyanyi lagi.. "terima kasih"
dan aku betul betul terharu..

ini dah tahun ke 2 aku jadi fasililator..
dah 5 ak kali sesi aku dilantik..tahun 2010 ini dah 3 kali aku diminta untuk jadi fasi..
memang kali ni berbeza sikit sebab seorang sahaj fasi untuk setiap kumpulan..
apa lagi..
aku gunakanlah story board yang lola ajar kat aku masa aku sama sama jadi JUARA ngan lola.. masa tu satu group...
memang inovasi lola tu buat aku perkembangkan terus mudah untuk aku bimbing bebudak tu..

akhirnya JUARA dimenangan oleh kumpulan Delta dan puisi tradisional jugak menang kat kumpulan aku.. memang best...

tak sabar plak aku nak tunggu kumpulan 3 punya PLKN nie..
memang tak sabar..

2 comments:

Pantun said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

gmbar puisi moden[sajak 31 ogos dalam cinta] saye ckgu syam x letak pn.. huhuhu... :]