Tuesday, May 18, 2010

Sambutan Hari Pendidik KKTM PJ

salam..
pagi ini aku bangun jam 4.30 pagi
paling awal dalam tahun ini..
sempat juga aku mengintai suara azan yang berlari ke langit
aku dengan senang hati mengedit storybook farah yang tak siap lagik nie..
pastu aku tidor balik dan bangkit terus gosok baju putih ala ala tak pernah pakai..

sesuatu yang berbeza dimana..
rasa semangat nak keje dan nak buat kerje yang aku kena buat
dari kul 9 - sampai kul 12..
aku dok menyaksikan majlis sambutan hari guru
CUKUP meriah dan CUKUP berkesan
memang aku panik betul bile gimik perasmian kek.. bebudak mpp nie buat memang real..
menjatuhkan kek yang besar gajah..
rupanya kotak kek tu.. kotak kosong jer..
memang tertipu kejap aku..
rasa cuak sebab budak yang jatuhkan tu.. 2 budak harapan aku
hasrul ngan hanif..
fuhhh menjadik betul diorang punya gimik..

bile dah siap majlis..
kenkadang kesian tengok bebudak nie
dok mengemas dan terbongkok bongkok sapu sampah..
aku tumpang buat sikit sikit
tanda prihatin..
memang bertuah dapat sokongan bebudak MPP yang bagus bagus macam nie..





No comments: