Wednesday, January 13, 2010

minggu MSR



Minggu pelajar baru.. MSR untuk semester nie aku involve melebihi person incharge yang sepatutnya incharge
aku dah jadi giler kuasa sebab semua aku nak buat
kenkadang rasa malas nak buat keje orang lain
tapi kena jugak sebab nanti effect kepada keje aku
aku incharge bebudak MPP yang jadi fasilitator budak baru
nak tak nak.. semua benda aku kena tengok..
ye la.. dari segi makan minum bebudak dan module.. semua aku yang set up
memang nasib baik bebudak tu pandai buat sendiri
berkat dari kursus yang diorang attend..

benda orang kata
kalau kita dah bagi kepercayaan dan harapan.. pasti sesuatu tu akan berjalan lancar
aku percaya pada bebudak MPP yang diorang leh buat
dan akhirnya memang berjaya

kerana kehebatan diorang lah.. aku boleh tarik nafas lega..
minggu nie.. ahad nie.. aku nak celebrate bebudak nie port dickson..
nak raikan pelajar baru dan fasilitator sekali
ye la.. dah bertungkus lumus..
ini lah hasilnya..
berbayar sikit penat diorang
bak kata orang.. orang berbudi kita berbahasa
puan pengarah pun dah approve peruntukan
cume aku kena kuar duit dulu,..
susah jugak tengah bulan nie..
aku pun dah banyak berhabis untuk 5S dan kursus fasilitator..
aku harap aku claim boleh cepat dapat

kak su.. pun dah semakin ok..
aku dah belajar banyak dari dia.. nak kena cepat bab claim nie dan kena ada resit..
kalau tak dak.. memang menyusahkan diri sendiri
ye lah.. dia pun nak ikut prosedur.. bukan duit dia..
hmm petang nie aku bagi duit kat bebudak..
harap esok aku dapat balik duit aku tu...

No comments: