Sunday, June 6, 2010

Janji Pernigaan dan Peluang Perniagaan

salam..
pagi nie aku bangun awal dan pergi keje awal.. biasalah... semangat datang pepagi..
dalam kepala aku nie nak setelkan perakara yang dijanjikan,..

1. nak buat logo kat zu..
2. nak setelkan markah students
3. nak print gambar kat jawi
4. nak kemas kemas..

bile aku dah siapkan kak zu punya logo..
aku setelkan duit dinner kat ibu..
dapatlah rezeki dari cafe sebelah umah aku..

bile dah online facebook balik..
aku ada lah terbaca tentang tuntutan janji geng geng guru ushawan yang nak gambar
memang aku akui aku lewat buat benda tu..
tapi aku memang tak der masa dan aku kena utamakan peluang perniagaan yang baru untuk aku..
dan aku akan setelkan kat diorang hari nie jugak,..
ye la.. kenkadang kita menempuhi macam macam halangan dan rungutan..
aku suke pada cabaran !!!
i like..
lagi banyak cabaran.. lagik best..

oklah.. next time.. aku amek pengajaran..
yeaahhhh.. aku dapat rasakan.. makin banyak cabaran.. makin HEBAT aku !!!

No comments: