Saturday, September 18, 2010

Mungkin Dah Ketentuannya

salam..
semalam.. aku agak sedih
tapi tak tahu sebab apa..
mungkin terlalu letih dan terlalu ngantok..
aku balik ke umah aku di pj..
entah macam mana.. aku tido kat bilik aku..
terasa macam seram yang teramat
dan aku dapat rasakan ada sesuatu benda dalam bilik aku dan rumah aku
ye la..
rumah dah lama tak berpenghuni dan aku ngan bella sahaja yang berteduh di PJ..
oleh kerana aku tak berani sangat
aku terus sahaja mintak tolong member member sekitar PJ
dan berjayalah aku panggil 2 orang kawan aku ala ala kenal kenal biasa jer..
datang bantu aku untuk sejukkan umah aku yang dikatakan panas
menurut ustaz muda nie..
umah aku nie memang dari dulu lagi ada berpenghuni..
aku masuk dan tak pernah ganggu dia
so.. dia tak ganggu aku..
dia nak berkawan jer..

aku memang takut sangat..
siapa lah agaknya yang nak tolong aku..
esok lusa aku nak mintak tolong pensera .. pasang lampu kat umah aku..
dan pasang semua lampu dan bukak TV kuat kuat
aku kena tido kat luar bilik la..
tido dalam bilik penuh ketakutan..

pesan ustaz tu..
aku kena banykkan jaga kebersihan umah..
jadik..
aku nak buat operasi pembersihan dan masukkan semua barang aku dalam kotak..
supaya jadi sejuk kembali..

No comments: